Buitenlandse stage in Berlijn, dag 7 - Reisverslag uit Berlijn, Duitsland van Quinty Meijden - WaarBenJij.nu Buitenlandse stage in Berlijn, dag 7 - Reisverslag uit Berlijn, Duitsland van Quinty Meijden - WaarBenJij.nu

Buitenlandse stage in Berlijn, dag 7

Door: Quinty van der Meijden

Blijf op de hoogte en volg Quinty

06 Februari 2015 | Duitsland, Berlijn

Vandaag was mijn laatste stage dag. Ik begon weer met de pressespiegel waarnaar ik vervolgens verder ging met de email adressen overzetten waar ik de rest van de dag mee bezig ben geweest. De persmelding die ik had geschreven had mijn begeleidster vandaag gecontroleerd en die komt maandag op de site van de universiteit. Ook had mijn begeleidster een zeer positief eindoordeel geschreven waar ik erg tevreden mee ben! Nadat ik klaar was met mijn stage zijn ik en Sophie wezen winkelen in 'the mall of Berlin', een super groot en nieuw winkelcentrum waar allerlei verschillende winkels zitten. Daar zijn we heel de middag wezen winkelen en beide geslaagd! Wat overigens ook erg leuk was, was dat er in het winkelcentrum een mega grote pot 'Nutella' stond waar we mee op de foto konden. Eenmaal thuis gingen we ons klaar maken om 's avonds nog wat te drinken in de stad.

• 06 Februari 2015 - 23:00

P.ceelen:

Leerzame stage, Quinty! Heb je verslagen met veel plezier gelezen! Geniet er nog even van. Tot volgende week, groet,

Men. Ceelen