Buitenlandse stage in Berlijn, dag 6 - Reisverslag uit Berlijn, Duitsland van Quinty Meijden - WaarBenJij.nu Buitenlandse stage in Berlijn, dag 6 - Reisverslag uit Berlijn, Duitsland van Quinty Meijden - WaarBenJij.nu

Buitenlandse stage in Berlijn, dag 6

Door: Quinty van der Meijden

Blijf op de hoogte en volg Quinty

05 Februari 2015 | Duitsland, Berlijn

Vandaag was mijn vierde stage dag. Ik begon weer met de pressespiegel up to date te houden waarnaar ik vervolgens wat onderzoek moest doen voor mijn stage begeleidster. Daarna had ze een klus waar veel tijd in gaat zitten: adressen en email adressen van belangrijke personen overzetten van een excel bestand naar outlook, dit koste me veel tijd dus moet ik daar morgen mee verder gaan. Rond een uur of 3 gingen we naar de tv toren. De entreeprijs is niet duur en je kunt er boven 360 graden rond kijken. We hadden echt super geluk dat het mooi weer was en dat we dus ver weg konden kijken. Bovenin heb je ook een cafe waar we lekker wat gegeten en gedronken hebben. Wat ook erg gaaf is is dat de tafels in het cafe, die op een plateau staan, ronddraaien! Zo konden we heel de stad zien! Vanuit daar zijn we met de u-bahn weer naar huis gegaan waar we vervolgens weer met zijn allen een film gingen kijken!

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Duitsland, Berlijn

Quinty

Actief sinds 14 Jan. 2015
Verslag gelezen: 146
Totaal aantal bezoekers 3328

Voorgaande reizen:

14 Januari 2015 - 31 December 2015

Mijn eerste reis

Landen bezocht: