Buitenlandse stage in Berlijn, dag 5 - Reisverslag uit Berlijn, Duitsland van Quinty Meijden - WaarBenJij.nu Buitenlandse stage in Berlijn, dag 5 - Reisverslag uit Berlijn, Duitsland van Quinty Meijden - WaarBenJij.nu

Buitenlandse stage in Berlijn, dag 5

Door: Quinty van der Meijden

Blijf op de hoogte en volg Quinty

04 Februari 2015 | Duitsland, Berlijn

Vanochtend was mijn derde stage dag. De dag begon ik, zoals elke dag met de 'pressespiegel' bijhouden. Dat betekend dat ik alles wat over de universiteit wordt geschreven moet lezen en kijken of het goed genoeg is zodat het op de website kan worden geplaatst. Vervolgens kwam 'de baas' langs met een leuk klusje, het 2 maal per jaar uitkomende tijdschrift met bijbehorende brief voor de desbetreffende persoon in een envelop doen. Dat waren er gigantisch veel! Na de lunch was ik daar gelukkig klaar mee en moest ik de jaarkalender samenstellen van alle afdelingen. Eenmaal klaar was het alweer tijd om naar huis te gaan. Na het eten gingen we naar de 'east side gallery' en kreeg ik een privé tour van Sylke, ze is journaliste en weet dus alles van de stad! We zijn langs alle historische bezienswaardigheden gereden en ze vertelde overal wat interessants over. Thuis aangekomen keken we met z'n 4e film zoals we elke avond gezellig doen !

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Duitsland, Berlijn

Quinty

Actief sinds 14 Jan. 2015
Verslag gelezen: 145
Totaal aantal bezoekers 3332

Voorgaande reizen:

14 Januari 2015 - 31 December 2015

Mijn eerste reis

Landen bezocht: